فیلم | آماده‌سازی مزار شهید ابومهدی المهندس برای مراسم سالگرد
کد خبر: 3943635
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

فیلم | آماده‌سازی مزار شهید ابومهدی المهندس برای مراسم سالگرد

سازمان الحشد الشعبی(بسیج مردمی عراق) محل مزار ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی در نجف اشرف را برای مراسم گرامیداشت نخستین سالروز شهادت این فرمانده والامقام و استقبال از حضور مردمی آماده می‌کند.

فیلم | آماده‌سازی مزار شهید ابومهدی المهندس برای مراسم سالگرد

به گزارش ایکنا، شهروندان عراقی برای برگزاری مراسم نخستین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی «قدس» و حاج ابومهدی المهندس، معاون سازمان الحشد الشعبی عراق، آماده می‌شوند.

بر اساس اعلام بسیج مردمی عراق، این مراسم به نام هفته فرماندهان پیروزی نامگذاری شده و قرار است با حضور سران سیاسی، نظامی و شهروندان عراقی در بغداد و دیگر استان‌های عراق هم‌زمان برگزار شود.

در پی حادثه تروریستی که بامداد جمعه ۱۳ دی 98 در فرودگاه بغداد با دستور مستقیم ترامپ و توسط بالگرد‌های آمریکایی اتفاق افتاد، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده کل نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهید ابومهدی المهندس، قائم مقام الحشدالشعبی عراق و دیگر رزمندگان جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

پیکر پاک شهید والامقام ابومهدی المهندس از یاران با وفای سردار سلیمانی که در سخت‌ترین شرایط کنار ایشان بوده و حتی در جنگ تحمیلی ایران و عراق در مقابل دشمنان بعثی از کشور ایران دفاع می‌کرده، در قبرستان بزرگ وادی‌السلام در نجف اشرف آرام گرفته است.

انتهای پیام
captcha